Diam Seribu Bahasa

Assalamualaikum.

Tarik nafass. Fuhhh. Sekian lama aku dipisahkan dari bumi yang nyata, akhirnya berjaya juga aku menggondam komputer lab untuk melepaskan gian berleter beribu bahasa di alam maya. *ayat clishe. :D

Okay, aku nak buat pengakuan berani mati ;

" ya. aku tak ada laptop apatah lagi broadband. jadi memang forever 21 lah aku tak online kann. wink wink. "

oh. aku nak amik kesempatan ni untuk wish happy belated birthday kat diriku sendiri. yayy! confetti please

HAPPY 18th BIRTHDAY YA SYIRO! 

Isu semasa cik SyiRO!

1.tiba tiba aku terasa macam nak jadi kepoci kat sini. wahaha. aku lahh kan, pelik dengan suasana kat kolej. baru 2 minggu kott kenal, ada lahh pulak yang dah tangkap leleh. aku tak nafikan kan lah, memang naluri manusia nak bercinta. tapi, agak gagak lah. *sengaja typo siap dating depan koop, buat aksi hindustan edisi banting. pfft. kamonlahh. aku boleh breakdance sebelah mata je tahu?

2. ass, short for assignments. tolong jangan salah tafsir eh. muahaha. aku tak nafikan ass yang menggunung bak gunung berbalu balu. penat YOU! ibarat kata keramat mak aku, "ko ni dah macam zombie hidup!". penat aku pakai mekap berbaldi baldi nak tutup kedutan di muka. lepas ni kena try safi rania lah pulak. ahaks! terlebih sudahh. :D

3. aku memang nak berleter panjaaaang lagi. kalau boleh, aku nak taip sampai boleh produce satu buku novel. oh hiperbola nya kamu. tetapi ya kawan kawan, masa tak mengizin kan. aku still main tarik tali dengan masa kat sini. ya, masa mencemburui semua orang, termasuk lah aku. ceh, dah macam boleh buat buku ni. haha. eh, perasan tak lately aku tak letak gambar kat blog daif aku ni? of course lahh kan, komputer cap kambing mana ada bluetooth. ahaks!

err. terpaksa tutup sudah. till next time. TT..TT


no peace for today. :I

okay lah. PEACE. ;)

No comments: