Kolej Matrikulasi Selangor :)

Assalamualaikum.

ahh. it has been a while since my last post. *tergedik pula. aww! alhamdulillah. dah 2 minggu sejak aku jejak kan kaki di kolej ni. ceh, macam rancangan jejak kasih pula. PUN BOLEHH. haha.

The first week was a hell
Terbakar


aku tak pernah suka minggu orientasi. kalau boleh, aku nak tidur dalam bilik diam diam. escape semua kejadah tu. hell, ada kawan aku kat UIA escape some programmes yang menyeksakan telinga, jiwa dan raga.

sekarang, aku dah start pun kuliah semua. and ya, kami main kejar kejar dengan syllables. everything is in amazingly fast pace. sebaik kolej dengan lab and kelas sebelah menyebelah. but still, terbakar segala lemak dek kepanasan bumi banting. haha hiperbola.

aku tak dapat lahh nak taip panjang panjang plus letak gambar. jadual pack sangat. hmm, jealous nyeww dengan kawan kawan U.

  aku pujuk diri aku, 
kalau aku berjaya skor 3.7 dalam PSPM,
insya-Allah, 
oversea menunggu.
amin. :)

aku nak tebus balik SPM aku yang tak berjaya sepenuhnya menggembirakan hati parents aku. so yeah, PULUN TIME! :P

jadi, kepada kawan kawan yang aku sayang kat luar sana, sama sama kita doakan kejayaan kita ya. oh ya, kepada sorang kawan aku yang kini sedang di seksa di UM; tabahkan hati derr. been there, done that. WAHAHAHA. :)
peaceYO!

No comments: