Hati

Assalamualaikum

Dalam banyak banyak benda lah kan, pujuk orang lah yang paling aku tak reti. Inikan pulak nak pujuk hati ni. Terasa lahai susah nya lah. Tapi apakan daya, siapa lagi yang boleh pujuk hati ni kalau bukan diri sendiri?

Bila nampak orang dapat benda yang kita dah lama idam kan,

" Hati, kena ingat. Allah tak kan bagi kita apa yang kita nak, Dia akan bagi kita apa yang kita perlu je. So tak payah lah nak moody tak tentu pasal. "

Jadi hati pun kembali sembuh. Walaupun tak sepenuhnya. Sebab hati ni sensitif.

Okay hati? Heharap faham lah ya. (:

5 comments:

Khairul Nizam said...

Ok..kau jiwang memalam buta..haha

Khairul Nizam said...
This comment has been removed by the author.
SyiRO. Syira. Syasya. said...

tak jiwang deh. luahan hati. :D

HARUN HAZIM ZAKARIA said...

Hati la benda yg paling senang ditipu sbnryaa..Jadi, pandai2lh jd penipu hati..

SyiRO. Syira. Syasya. said...

ya betol. tapi jangan kita plak yang ditipu hati sudah. susah tu. :D